29. desember 2008

Å bli frisk og look-a-likes (Esquil svarer, del 8)

I filmen om ditt liv... Hvilken kjent skuespiller - nålevende eller død, norsk eller utenlandsk - ville du ha valgt til å spille hovedrollen som deg?

spørsmål fra Beamer


Vi trenger noen som ser bra ut liggende.

Jeg har ikke tenkt på det, det eneste jeg har tenkt er at Harvey Keitel ville passet som Kilroy i Blodføre. Men jeg føler spørsmålet må tas på alvor. Vi spør teknologien på denne look-a-like-siden.


Ronan Keating


Hey Jude! (Dette er Sean Lennon, sønnen til John Lennon.)




Johnny Depp.



Og avgjørelsen faller på Johnny. Av grunner jeg ikke helt ser.

... as I dream about movies they wont make of me when I'm dead ...


Hvordan opplever du det å ha vært syk så lenge og så plutselig (?) bli frisk gjennom den metoden du ble frisk på?

spørsmål fra Brødgjøk

Det er på en side et mirakel og på den annen side føles det veldig riktig, som om dette var meningen. Jeg tenker ikke så mye tilbake, jeg har bare glidd inn i et friskt liv. Se for deg at du har kravlet tvers over Grand Canyon;



... når du kommer opp på det flate partiet, går et stykke og snur deg, ser du ikke bunnen av juvet bak deg, men du ser flata du var på før avgrunnen, selv om det er lengre siden. Hvis det bildet er forståelig. Jeg glemmer hvor ille de fæle årene etter 1999 var, og faller mer og mer inn i mønstre fra forrige århundre.

4 kommentarer:

Maren sa...

Jøss, eskil, du er jo klin lik Johnny Depp!<3
:P

Lilly Craft sa...

Å æ har jo vært i koma en stund, så æ vet itj hva slags metode du brukt for å bli frisk. Va du te Snåsakaill`n kanskje? Eller byinnt du å drikk xango?

Spille vel egentlig itj så stor rolle heller i grunn bar du fikk det kult.

Derfor skåle æ dæ gjerne inn i et stilig nyttår! Æ trur no forresten at hovedrolleinnehaveren i Blodføre bør vær Kristoffer Joner siden han bare e sjarmerende på din måte :o)

Happy Newyear! *hikk!*

Anonym sa...

Johnny Depp kan aldri slå feil :-)

Anonym sa...

Flott lignelse ifbm. turen ned i Grand Canyon.
Oppturen kom temmelig brått på. Litt som å finne en hemmelig utgang?