29. november 2008

Tordenbloggaaaargh!

Det er lørdags kveld og Tordenbloggavstemning igjen, altså valg av Norges beste blogg. Og mens vi snakker ligger Rølerbloggen an til å få pryl av Lothianes Under Stjernene. 11-19 nå.

Avstemningen gjelder for 2008. I dette året har jeg arrangert bloggeungkaren, matematikkuke og bloggidol, skrevet noveller, ikke bare alvor, som ideen om brus med kuksmak, ikke bare tull, som siste stopp før orangutang (anti- FrP), og jeg har lagd serien om å bli gradvis friskere av ME.

Holder det for å komme blant de 32 beste i Tordenbloggen?

Jeg har ikke noe søtt tiggedyr, bare denne mannen som fant ut at svømmebasseng i Gambia ikke har samme hygieniske krav som her hjemme.


Stem i stemmeboksen i kamp nr. 18, merk at stemmer i kommentarfeltet teller dobbelt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det bildet var like stakkarslig som innlegget! :D

Takk for Bloggidol.kred, forresten. Eller.. Nei, vent...?

Esquil sa...

aha så det er der skoen trykker.

men du har jo arrangert bloggidol. utelukker det at jeg har vært med på arrangementet?

hmok. jeg ser hva du mener. det var ord tre i en oppramsing. skuta synker, skipperen stresser og tar snarveier i formuleringene.

Flopsy sa...

Er du sikker på at det ikke er LordX (Kent) du kjører kampanje for her? Bildet kan jo tyde på det, evt så er det en slags dobbelkampanje.

a darkened horizon sa...

Jeg hadde med vilje unnlatt å stemme på din og Lothianes poll, nettopp fordi det er umulig å velge mellom dere - men siden du sakker etter, og i tillegg stiller i Kent-genser (jeg elsker Kent), så får jeg vel gi etter og gi stemmen til deg.

Anonym sa...

Nammin så trist og lei seg. :(

Jeg tror du banker meg flat, Esquil, folka er bare litt trege siden det er lørdag.

Konkurranseinstinktet mitt sliter litt, men jeg tenker som så at å tape for deg ikke er så ille. Tross alt er du en av de aller største i denne delen av blogglandia. Det hadde vært verre å tape for en mo... nei, jeg skal ikke si det. ;)

Hadde vært snadder å banke deg, men jeg stemte på deg likevel. Lykke til... til oss begge!

Anonym sa...

Driver du kampanje for LordX i samme slengen? Jeg stemte paa han, nemlig :)

Anonym sa...

Har holdt meg til kun pollstemming i tordenbloggen sålangt, men med det bildet der fikk du jammen sendt meg ut på kommentarstemmekjøret! Håper det holder, og at vi får bilde av en hoppende glad Esquil ila søndagen :-)

Rigmor sa...

Nei disse greiene fungerer ikke for meg. Andre gangen jeg med min gode hensikt har klikket meg fremover for å stemme bare for å oppdage at jeg er for sen.

Men lykke til da.

Esquil sa...

takk, folkens. det er på tide å innrømme valgnederlaget. det holdt nesten, 153-160, men rølerbloggen lå nok for langt bak da valgkampen startet.

greit nok da. i fjor og forfjor har jeg hengt på den siden i en måned i strekk, i år gikk det ca en dag fra jeg begynte å følge og til det var over. masse krefter spart.

happycat sa...

Du får kommentar av meg hvis jeg kan kjøpe Kent-skjorta av deg.
Haha.
Den var utrolig superfin.
(svar til min blogg, er du snill, så jeg slipper å poppe innom din en gang om dagen helt til du svarer?)
Peace & superlove

vibeke sa...

Jeg gjorde nok det, stemte på deg altså. Fordi du fortjener det :-)
Men det hjalp ikke det spøtt.

Anonym sa...

Skulle til å klikke videre og stemme helt til jeg fikk øye på skjorta di. Grøss!

Anonym sa...

Tror nok det stemmer at denne posten kom litt for sent ja. Lothis ledet soleklart når jeg la meg, mens du var begynt å ta innpå når jeg sto opp igjen. Når jeg gikk på jobb så var det nesten likt, men da var det så sent at det skjedde ikke så mye mer. Du jafset noen få stemmer til, men ikke nok altså.

Anonym sa...

Ubetalelig look der gitt :-D SYnd du ikke kom videre.
Håper det ikke går for lenge til neste moteblogging. Jeg har forslag hvis du går tom for ideer;-)

kris.