27. oktober 2008

Hertug Skule moteblogger

I anledning av halloween vil Hertug Skule gjestemoteblogge denne uka.

---

Hill dere, mørke venner!


I dag har jeg gått rundt i noe latexgreier på overkroppen. Det er kanskje ikke helt kosher, men det er svart og det glinser, og da er jeg fornøyd. Den er trang og ganske brutalt avslørende for ansamling av sideflesk og manglende overkroppmuskler. Men sånt må man bare gi #%& i.

Buksene i dag er også av noe latexaktig. Jeg trodde de var av lær, men de puster for dårlig. £$#% klamme bukser, akkurat så j#$%& som vi vil ha dem. Slåsshanskene er av lær, og nyttige når man skal unngå vannblemmer i hendene. Jeg vasker først en runde med grønnsåpevann og ganske våt tue, deretter en runde med bare varmt vann i bøtta, og til sist vann som er tilsatt godlukt, gjerne rosenblader eller sitron.

Buksene kommer med lærforkle foran og bak, svært hendig når man skal lage middag. Her er det noen champignoner fra Polen som lider en grusom skjebne i stekepanna. $@¤& som jeg nyter skrikene av sopp som lider på svak varme. Etterpå blir soppene fortært med et glass temperert barneblod. På siden av bukene ser dere et nøkkelkjede med heftige opp-ned-kors i middelalderstil på.


Det var dagen i dag, mørke venner. Ser dere i morgen.

13 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

Jeg synes det er betryggende å se at du vasker før vi rykker inn på fredag. Veldig god stemningsoppvarmer!

Rigmor sa...

Jeg tror at slike bilder er det som må til før Camden kan begynne å selge rengjøringsmiddler!

Anonym sa...

Haha. Genialt.

Avil sa...

Er dette ny leilighet? Flytta til Oslo? Grünerløkka? Verkeleg, verkeleg, verkeleg?

Anonym sa...

Jeg husker ikke hva jeg skulle skrive lenger, men tar du oppdrag? I de klærne, vaske gulvet mitt? Ja?

Må bare sende mann og unge vekk i noen timer.

Ana

Tine sa...

Nydelig inspirasjon til fredagens Halloweenkonsert :)

Eskil, Trondheim og jeg savner deg allerede.

Anonym sa...

Jeg stiller meg i køen bak Ana, jeg vil ha Skule hjem til meg og vaske! Iført samme mundur, selvfølgelig!

Anonym sa...

Et velment råd:

Jeg ser at du har parkett på gulvet.... jeg driver med bygging av sånne nye leiligheter og er opptatt av at de skal tas skikkelig vare på etterpå. Og det betyr minst mulig vann på gulvet når du vasker. Følg gjerne tipsene her:

http://www.rbi.no/dllvis5.asp?id=1522

Hønse-Marte

PS! Mye varmt vann gjør også at luftfuktigheten øker og klamhetsfaktoren tilsvarende

PPS! Det er no feil på valget navn/nettadresse etter kommentarene. Får beskjed om at nettadressen inneholder ugyldige tegn, og får ikke slettet det som står i boksen....har ikke nettadresse jeg...

Anonym sa...

luftfuktighet og klamhet høres helt $£&#* ut. det må vi ha masse av.

tester nettadressegreia nå. den er ute og sykler ja. men det går jo an å skrive inn en humbugadresse.

Anonym sa...

Egentlig hater jeg sånne mørke saker.

Men dette var morosamt.. HAHAHAHAHA

Anonym sa...

Haha -du er gal!
(I positiv forstand ;-))

Esquil sa...

takk for komplimenter og sånt, aina, tordenlill, kristin, tine, anonym.

avil: verkeleg.

rigmor: det kan kanskje hjelpe ja. har de bopeler å vaske, da?

ana, kamikaze, han vasker helt j@£#%& da.

Zava sa...

Svært interessant tolkning av sjangeren moteblogg Esquil. Moteblogg Noir, kan man kanskje kalle det?