6. august 2008

Ny Musikk XXX

Iblant måtte bloggeren legge et tynt lag med musikk mellom de andre postene.

Først en låt for bloggens mange(!) lesbiske/bifile lesere. I Kissed A Girl- Kate Perry


Colbie Calliat så vi sist på i desember. Et par av sangene som denne serien presenterte i desember og januar, Tattoo og Love Song, har forresten blitt sommerhits i Norge, (sjekk profetien, jeg frøs på ryggen da jeg så den setningen igjen). Så vi satser på at Feelings Show kommer på radio til vinteren. (OKda, neppe. Den har jo ikke video. Men bjørn over med meg, partiet der hun synger fort i referenget kiler så deilig i hodet mitt.)


Jeg bryter min selvpålagte to-video-regel, for St. Kent er på high rotation i hjernen min igjen. Siden Pondus begynte å tape seg har dette vært Skandinavias mest geniale aktive kunstnere, uansett sjanger.


Du faller handlöst framför mig
på din väg mot okända land
Och när din sjukdom tagit dig
ska jag ge någon gata ditt namn

Ingen kommentarer: