26. mai 2007

Søtt eller stalking?

fra PostSecret

6 kommentarer:

mirakel sa...

Første gang jeg så den der syns jeg faktisk den var litt søt. Men ved nærmere ettertanke er det mer stalker, ja. Skummelt.

Esquil sa...

det var samme rekkefølge jeg reagerte i. men det kommer jo an på om de har vært gift i femten år eller om de bare har pratet på bussen et par ganger.

mirakel sa...

Ja, kanskje bildet er tatt av henne som sitter intetanende på bussen?! Eller går blid og fornøyd på gaten? Da er det ihvertfall stalker.

Og nå syns jeg måten de "i love you"-bitene ligger er skikkelig ekkelt. Veldig avisutklipp-seriemorder-aktig.

Kristin Storrusten sa...

Søt. Definitivt, søt.

Men slike ting skjer jo ikke lenger i disse facebook-tider. Nå ligger det jo tonnevis av bilder av hvem som helst spredt over hele det glade internett.

Esquil sa...

Det forklarer kanskje hvorfor du ikke har stalkere. Det ligger riktignok menn med kikkert i buskene utenfor huset ditt, men det syns du bare er søtt? :)

neida. jeg liker også søt-teorien best.

Anonym sa...

Jeg sitter faktisk å lurer på om jeg er søt eller stalker nå. Jeg har nemlig bladd meg bakover i arkivet ditt, og så langt har jeg kommet hit. Jeg har ikke lest alt, men jeg har lest mye av det.
Jeg har også sett programmet om ME på NRK (men det er mest fordi mamma har ME også).

Jeg skal prøve å ikke stalke deg. Så mye. Jeg skal bare bla meg videre i arkivene dine. OKå?