28. januar 2007

Da Pål Rygg nesten ble same






6 kommentarer:

Esquil sa...

Mener du det? Hehehehe det er jo nesten for bra ...

Skjønner ikke at du ikke ville. Jeg tror du ville blitt en glimrende same, sterk friluftsmann som du er :)

PS1 til alle barn: ikke kødd med samemanntallet eller andre statlige blanketter. fysj og fy. sånt gjør man bare ikke.

PS2 til Onkel Blå som pleier å titte innom: Forholdet er foreldet.

Anonym sa...

Eg har høyrd om opptil fleire sosialantropologar som eit stykke ut i studiet byrjar å føle seg som samar.
Eg kjenner meg i bland framand og rar og er litt på leit etter det rette manntalet.
*heier på Pål*

Esquil sa...

:) det bør du, rondesyn. det kan gi deg et forsprang når Frp kommer til makta, for med prinsippet om at immigranter skal lære seg det opprinnelige språket i landet, må vi alle lære oss samisk ;)

hehe avil

og jeg har hørt om psykologstudenter som blir psykiatriske pasienter.

generelle opplysninger:
- pål og rondesyn er ikke samme mann.
- at kommentarfeltet suger for tiden er ikke min skyld, det er slått på

Anonym sa...

Det med psykologstudentane er berre eit rykte. *sur*

Betty Boom sa...

Stilig.

Betty

Anonym sa...

pål lygg el da lelatelt same ift mola si......off-off ingen som så tægningan dær da....ADHD bob-bob...