13. juni 2006

Orientering om Tyvlyttet

Tyvlyttet er en ny blogg for å sende inn ekte dialoger som du eller noen du kjenner har hørt. Og for å lese andres. Du finner mye bra der.

Jeg har sendt inn, og burde også sendt inn denne dialogen. Men siden jeg har neglisjert mine orienterende lesere, og siden den er tatt fra kommentatorsporet på en DVD, havnet den her.

tykk mann: - Du ser at de er orienteringsløpere.
tynn mann: - De er orienteringsløpere.
tykk mann: - Lange seige muskler..
tynn mann: - Vet du hva, de folka der har ikke gjort mye gærn't i livet.
tykk mann: - Nei, de er streite folk, og så er de veldig veldig veltrente.
tynn mann: - Men jeg tror ikke de lever så lenge. De stuper plutselig.
tykk mann: - Jeg håper da virkelig det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig bra. Om orienteringsløpere, altså.

Esquil sa...

Ja, den var kul. Da disse to ikke-o-løperne begynte å snakke om o-løp, forventet jeg meg at det gikk mot dissing, det er man jo mest vant til. Så ble jeg positivt overrasket, til den siste meldingen kom og snudde verden tilbake på plass igjen.

Anonym sa...

Haha..."stuper plutselig"!

Riktignok mener jeg å huske det var noen svenske o-løpere som plutselig bare falt om og døde på trening på åtti-tallet uten at man noen gang fant ut hva det var,(eller har de funnet ut hva "o-døden" var for noe nå?)

Men selv har jeg tenkt å bli riktig så gammel.

Delirium~ sa...

*sole meg i glansen av reklame for bloggen*

Anonym sa...

Ettersom jeg har uttalt meg om foppallveem har jeg selvfølgelig fått mine kommentarer...

Anonym sa...

Hvis du stusset på at min blogg har et helt likt eksemplar av denne teksten, er det godt forståelig! Den skulle bare legges som et utkast (les; for å ha den, og eventuelt besvare den med min egene svar, dersom det hadde vært greit for vedkommende med copyrighten), ei publiseres. Feilen ble oppdaget sånn ca. akkurat nå, da jeg lagret (altså publiserte ved en feiltakelse) og hastet på stranden.. Nåvel. Feilen skal bli rettet! :)

Esquil sa...

o-døden ble vel fotballdøden etterhvert, ser det ut til. huff. o-døden var ikke gøy.

kult bilde, delirium!

der gikk det hett nok for seg ja, martin, men drillos gamle mann kan nok ikke komme inn og støtte deg der :)

maria, det var omtrent det jeg trodde hadde skjedd. som du ser i kommentarfeltet til selve meme't. jeg er beæret over at du likte meme't så bare kjør på :)